Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cine fòrum: Un doctor en la campiña 12/06/19

12/06/2019 | 16:30 - 18:30

El proper 12 de Juny organitzarem un cine fòrum per veure la Película: Un doctor a la campinya.

Sala Farreras Valentí de l’HCB, a les 16,30 hores

La intenció d’aquest cine fòrum es obrir un espai de reflexió i d’intercanvi d’opinions, arran de la visió de la pel·lícula sobre experiències amb les que ens  hem hagut d’enfrontar durant la nostra pràctica professional, com són el fet d’emmalaltir, l’aparició d’una nova malaltia, el període final de la vida,  el dret de morir amb dignitat, l’avortament, les relacions metge – malalt, el malalt perdut en el sistema sanitari, i tants d’altres.

Moderador: Miquel Bruguera.

 

Sinopsi:

Jean-Pierre és un abnegat metge d’una zona rural de França que dedica la seva vida a atendre els seus pacients, del dia a la nit, els set dies de la setmana. Els cura, els atén i els fa companyia. Però un dia el doctor cau malalt, així que arriba Nathalie, una metge de l’hospital de la ciutat, per a ajudar-lo en el seu treball.

Thomas Lilti (Hipócrates) dirigeix aquesta pel·lícula francesa basada en una idea original que ha co-escrit al costat de Baya Kasmi (Els noms de l’amor). Està protagonitzada per François Cluzet (Intocable), Marianne Denicourt(Hipócrates), Christophe Odent (La vida en rosa (Edith Piaf)), Patrick Descamps (Connexió Marsella), Guy Faucher (Tellement proches) i JulienLucas (Una vida millor).

Veure el tràiler

Mostra els detalls

Data:
12/06/2019
Hora:
16:30 - 18:30
Categories d'Esdeveniment:
,

Recinte

Aula Farreras Valentí de l’Hospital Clínic
Villaroel, 170
Barcelona, Barcelona 08036
Telèfon:
93 227 54 00

Organitzadors

Associació metges jubilats del Clínic
Associació d’ex treballadors de l’Hospital Clinic